Ken's Stuff


Ken%20Hor

Thursday, May 01, 2008

给大红明星的话

I tried to help Pete out, plugging the project to some BIG singers, some with idiotic ego in their bighead didn't give a damn.

Not only low public awareness a problem in our community, the irresponsible media, the politics and psychic power, and now I see it myself - the ignorance within the industry itself...

An urgent situation to be fixed! Malaysian Artistes for Unity.
I won't point out who? but I am really curious what they think when they see this project on air.

I've been meeting great people since I got home. But those assholes I knew before I left KL in 2004, remain brainless.

我想我也写中文。

大红明星你很红,但也只有红。
红得你看的所有都是红。
那些杂色的你不看的,我太熟你了。
另外那个小喇嘛,有脑也没用过的, 我更熟。
但是毕竟一场相识,所以有“好”色的,我忍不住通知你们。

只是叫你在这彩色画上图图你喜欢的红色 你嫌烦
最后小喇嘛call我,不知是小喇嘛没脑还是你头塞屎:
你家有团年饭你不来,
就是要大家排排坐看你在别人的运动会唱猴子戏。妈的!

马来西亚十个平民九个爱红,是悲剧。
媒体给了你红色,所以你红。
音乐里你有深红鲜红浅红可能有粉红
可笑的是只有红。
音乐里只有单色的,但偏偏就是那个 可以头大。

但是....

时代变了,你的红变粉红,慢慢变慢慢褪。
为什么?
因为悲剧里有人笑,哈!

因为爱看彩色的人越来越多
不然就是平民变贵族多了
所以爱红的平民十个剩五个
其中两三个兼看杂色,怕吗?

所以你头还大什么?
彩色画快出街了,丢掉你的红红眼镜来看吧!

我就看那一个平民会问他的大红明星在哪...

1 comment:

Anonymous said...

你不怕他看到哦?